O BLOG

BUSQUEI MUITO TEMPO, SABER O QUE QUERO E O QUE NÃO QUERO, O QUE GOSTO E O QUE NÃO GOSTO, O QUE ME FAZ BEM E O QUE ME FAZ MAL.
AGORA, QUERO DIVIDIR TUDO ISSO, POIS, SINTO ALEGRIA, E ESTA ATITUDE, ME REALIZA DE UMA FORMA QUE NÃO CONSIGO EXPLICAR.
ENTÃO, AGRADEÇO A OPORTUNIDADE DE PODER DIVIDIR ISSO COM TODOS QUE CHEGAM ATÉ ESTE ESPAÇO, MINHA CASA, MEU CANTO, QUE SOMENTE EU TENHO A CHAVE DA PORTA DA ENTRADA, E SEMPRE A DEIXO ABERTA.

SOUGHT LONG, KNOW WHAT I WANT AND DO NOT WANT TO KNOW WHAT, KNOW WHAT I LIKE AND DO NOT LIKE TO KNOW WHAT, KNOW WHAT MAKES ME ILL AND KNOW WHAT MAKES ME WELL.

AND NOW DISCOVERED THAT DIVIDE ALL THIS, GIVE ME JOY, AND SO ME IN A WAY THAT MAKES

COULD NOT EXPLAIN.

SO THANK THE OPPORTUNITY TO SHARE ALL THIS POWER TO ALL THAT COMES UP

THIS SPACE

געזוכט לאַנג, וויסן וואָס איך ווילן און טאָן נישט וועלן צו וויסן וואָס, וויסן וואָס איך ווי און טאָן ניט ווי צו וויסן וואָס, וויסן וואָס מאכט מיר קראַנק און וויסן וואָס מאכט מיר געזונט.

און איצט דיסקאַווערד אַז טיילן אַלע דעם, געבן מיר פרייד, און אַזוי מיר אין אַ וועג אַז מאכט קען ניט דערקלערן.

אַזוי אַ דאַנק די געלעגנהייט צו טיילן אַלע דעם מאַכט צו אַלע אַז קומט צו דעם פּלאַץ.

Sunday, November 10, 2013

בחירה של שינויים אמיתיים בחיינו - Stoer

בחירה של שינויים אמיתיים בחיינו.

חברים יקרים,

להלן כמה שיקוליםשיש לקחת בחשבוןשחיוני שתהיינה לנויותרויותר הבנה של כל אלוהים שיש לו למי שעימו באמת .

אני מאוד מקווה שכולכם נהנהוגם יכול לצייר מסקנות רבות אחרות, כי הם אישיים וחשובים בחייהם.

ביד אחתבחזית ואחד מאחור, ללא קורת גג , ללא מקום לתלות , בלי לדעת איך זה הייתמכאן ואילך, יעקב ברח אל מחוץ לבית אבותם . במצב זה, יעקב קבל החלטה ולקח אתשבועת נאמנותלאדון. אז יעקב נדר לאמר , "אם אלוהים איתי, לטפל ביבמסע הזה שאני עושה, לספק לי אוכל ובגדים , ותחזיר אותי לבית של האבא שלי, ואז ה ' יהיה אלוהים שלי ו ... כל אשר תתן לי שאני בטח אתן ליעשירית " (בראשית ב 28:20 עד 22 ) .

, החלטתו של יעקב הייתה חכמה, אך לא יותר. עוד לפני שמצבים מסוימים , כי יש רק יציאה אחת זה: לפנות לאלוהיםולהתחייב אליו !

על ידי מדיטציה עלהמסלול שעבר על יעקב , שכן השביל עד לחזרה הביתה - עשרים שנה מאוחר יותר - הבין שזה היה קשה מאוד לקיים את הנדר של נאמנות בעיצומו של קשיים , צער, אכזבות ועוולות שהוא חי.

צפהבסקירה קצרה של תקופה זו נעשתה על ידו : "לפני עשרים שנה הייתי איתך . הכבשים והעזים שלך לא הפילה ,ומעולם לא אכלתי איל אחדמהעדר שלו. אף פעם לא לקחתי אותך בעלי החיים שנקרעו על ידי חיות טרף ; עצמי לקחתי את ההפסד. ואתה שאל את כל חשבונות של בעלי החיים שנגנבו ביום או בלילה. החום נצרך ליביוםוקר בלילה , והשינה ברחה מהעיניים שלי. וכך בשנים עשריםשהייתי בבית . אני עבדתי בשבילך ארבעה עשר שנים בתמורה לשתי בנותיו ושש שנים לצאנך , ואתה השתנה עשר פעמים המשכורת שלי . אםאלוהים של אבי,אלוהי אברהםופחד יצחק , לא היה איתי, בוודאי שהיית לפטר אותי בידיים ריקות. אבל אלוהים ראה את המצוקה שליועבודה של ידי שלי , ואתמול בלילה , הוא הביע את החלטתו " (בראשית ב 31.38-42 ) .

בצד אחד ... המשפטים ! אחר ... לא נכון! יעקב עומד בניגוד עמדתו המלאהונאמן מאוד , עכשיומחויבות כתוצאה מכך לאלוהים ולא מהטבע, עם חוסר יושר וחוסר נאמנותו של לבן ,ודוד של בוס.

, היו כל מי שיש צר והטבעי יעקב דיווחים סיפרשלא היה הגיוניות שהם לא סיבה להיות מסירות ומחויבות שלו כל כך הרבה , שכן לא הייתה שום התחשבות והכרהמלבן . אנשים עם כל הבנה בדברים רוחניים , ובוודאי קוראים יעקב מטומטם, טיפש ואפילו מציע לך לחזור להתנהג כמו לבן .

זכור כי יעקב הייתי לחיות עד למשמעות של השם שלו - מטעה / מסובך - ולכן, אם הוא רוצה הוא יכול היה לנהוג בדרך דומהלדרכו של לבן , רמאות, רמאות, וכו ' רמאות. עם זאת, הסיבהוהמניע להתנהגות אתית , הגיעו בפעם ראשונה את הנדר של נאמנות לאלוהים שהוא עשה , ולאחר מכן , כי הוא ידעשתגמול על כלהמאמץ ונאמנות לא הייתי הלבן , אבל ה 'אלוהים ! אני גם מאמין כי, בנוסף , את האמונה , את הוודאות שאלוהים יכבד , הייתה מה שהחזיק את המשרד החליט לקחת את העמדה הזאת.

זה לא קשה להפוך לאלוהים , כאשר אין ברירה , קשה לשמור עליו , כאשר כל מה שמסביב מנסה להראות שאין יתרון בקבלת החלטות.

אני מאמיןשהשם של יעקב שאלוהיםלישראל,סיכום של הביוגרפיה של יעקב בגללו- מטעה - הוא נקרא עכשיו בישראל - זוכה ! סיפור שהחל עם הזכייה בהחלטה נבונה ורק למסקנה , כמו גם, את היכולת לקיים אותו בדרך הקשה.

הדוד הלבן של יעקב בא עם צוות אחד בלבד ביד שלך ! לא את היסודות - מזון ובגדים - היה לו. ופשוט שם לב שזה היה עד לבן , הוא היה משאיר אותו במצב גרוע יותר , לעומת זאת, יצא מבורך מאודוהרבה יותרשביקש מאלוהים . כשחציתי את הירדן היה לי רק צוות שלי , אבל עכשיו יש לי שני קרוונים (בראשית 32.9 ו -10 ) .

קח את הדוגמא של יעקב , להפוך אתשבועת הנאמנות לאלוהיםולהיאחז בכל המחיר. בסופו של הדבר , אתה תראה את כבוד ה 'ותתוגמל היטב .

" החזק את המקש לאלוהים , להישאר ( שהייה ) איתו בשלום ובשגשוג יבואו אליך (איוב 22:21 ) .

חיבוק גדול לכל החברים ואחים.

יום גדול , בין אם זה כי אתה מקבל על קשר עם הדברים האלה ;

אלוהים יברך אותך !

ברכות לכל .

שלום ושגשוג.

פאביו לואיס Stoer

No comments: