O BLOG

BUSQUEI MUITO TEMPO, SABER O QUE QUERO E O QUE NÃO QUERO, O QUE GOSTO E O QUE NÃO GOSTO, O QUE ME FAZ BEM E O QUE ME FAZ MAL.
AGORA, QUERO DIVIDIR TUDO ISSO, POIS, SINTO ALEGRIA, E ESTA ATITUDE, ME REALIZA DE UMA FORMA QUE NÃO CONSIGO EXPLICAR.
ENTÃO, AGRADEÇO A OPORTUNIDADE DE PODER DIVIDIR ISSO COM TODOS QUE CHEGAM ATÉ ESTE ESPAÇO, MINHA CASA, MEU CANTO, QUE SOMENTE EU TENHO A CHAVE DA PORTA DA ENTRADA, E SEMPRE A DEIXO ABERTA.

SOUGHT LONG, KNOW WHAT I WANT AND DO NOT WANT TO KNOW WHAT, KNOW WHAT I LIKE AND DO NOT LIKE TO KNOW WHAT, KNOW WHAT MAKES ME ILL AND KNOW WHAT MAKES ME WELL.

AND NOW DISCOVERED THAT DIVIDE ALL THIS, GIVE ME JOY, AND SO ME IN A WAY THAT MAKES

COULD NOT EXPLAIN.

SO THANK THE OPPORTUNITY TO SHARE ALL THIS POWER TO ALL THAT COMES UP

THIS SPACE

געזוכט לאַנג, וויסן וואָס איך ווילן און טאָן נישט וועלן צו וויסן וואָס, וויסן וואָס איך ווי און טאָן ניט ווי צו וויסן וואָס, וויסן וואָס מאכט מיר קראַנק און וויסן וואָס מאכט מיר געזונט.

און איצט דיסקאַווערד אַז טיילן אַלע דעם, געבן מיר פרייד, און אַזוי מיר אין אַ וועג אַז מאכט קען ניט דערקלערן.

אַזוי אַ דאַנק די געלעגנהייט צו טיילן אַלע דעם מאַכט צו אַלע אַז קומט צו דעם פּלאַץ.

Saturday, November 9, 2013

אישה גדולה אוקראיניוברזילאית - Stoer

חברים יקרים,

הייתי די מופתע לגלות שרוב שיריו של קלאריס ליספקטור אני כל כך מעריץ ,והחלטתי , שוב, לפרסםתיאור קצר של החיים האלה כל כך יקר אישה אוקראינית ברזילאית יותר שאי פעם פגשה .

מקווה שכל מה שאתה אוהב את זה וליהנות ממנו למצוא משהו אחר ,פרט קטןשהוא , למי שיודע, מבין את האישיות החזקה שלהם.

קלאריס ליספקטור (1920 - 1977) נולד באוקראינה של היום תחת השם שלהאג יספקטורוהגיע לברזיל בשנת 1922 שבו הוא בשם קלריס .
בתשע ולכתובמחזה בשלוש מערכות נערה עשירה המסכנה בהשראתטיול בתיאטרון, את המקור אבד.
הכותב היה דואליות טהורה, בזמן שהם חשפו באומץ בכתביו ובספר שפרסם בJornal לעשות ברזיל, הודה להיות תעלומה אפילו לעצמה. על המסתורין הזהשכתב קלאריס דראמונד :

 " קלריס
באומתעלומה
יצא למשנו.
אנחנו לא יודעים
מהותה שלהתעלומה
אוהתעלומה לא הייתה חיונית
קלאריס נסע בו. "


הרומן הראשון שלו , קרובללב הפראי , יצא לאור בשנת 1944. על כתיבה , אמרה :

" אני כותב בלי תקווה כי מה שאני כותב לשנות דבר. לא משנה כלום ... כי עמוק בפנים אנחנו לא רוצים לשנות דברים. בלום אנו רוציםבדרך זו או אחרת ... "

" ... אני כותב רק כשאני רוצה , אניחובבואני רוצה להמשיך להיותחובב. אנשי מקצוע הוא שיש להם מחויבות לעצמך לכתוב, או לצד השני. עכשיו, אני מקפיד לא להיות מקצועי, כדי לשמור על החופש שלי ".

במהלך חייו, קלאריס , כתב פרוזה ושירה , סיפורים קצרים , רומנים, ספרי ילדים וביקורות רבות. עבודותיו לטפל בבעיות קיומיותופילוסופית טבע ומטפיזיקה שמעודדת אותנו לחשוב , אבל זהמכשיר סגנוני של חזרה הואתהליך מודע ושים לב לעבודה המשמעותית של קלאריס . והתהליך הזה שבו חזר על מילים, ביטויים שלמים, עומדleixa - pren * של PSGH ( פסיון על פי GH ) , מה שמביא את רגעים ספרותיים רחוקים :רומן פורטוגזיתוברזילאי מימי הביניים השיר של המאה העשרים .
קלאריס הוא סופר מרתק, מוכשר עם רגישות עצומה חשששתמיד הייתההעובדהשכניעת הקוראלקריאה מדיטטיבית אם אתה באמת רוצה ליהנותמהעומק של המושגים .
מתחת לשיר, לא אוהב אותך יותר , אבל רבים מיוחסים לקלאריס , אשר עם זאת הוא של מחבר לא ידוע.

 "אני לא אוהב אותך יותר .
תשקר אומר
עדיין רוצה אותך כרציתי תמיד .
אני בטוח
שום דבר לא היה לשווא.
אני מרגיש בתוכי כי
אתה מתכוון לשום דבר .
לעולם לא תוכל לומר שיש
אוכל הוא אהבה גדולה.
יותר ויותר מרגיש ש
האם שכחתי !
ולעולם לא להשתמש בביטוי
אני אוהב אותך !
מצטער, אבל אני חייב להגיד את האמת
זה כבר מאוחר מדי ... "

אם אתה אוהב את השירה לנסות לקרוא אותו לעומת זאת , החלה בבית האחרון עדהראשון.

קלאריס ליספקטור היה אחד הסופרים המלומדים ביותר שמתארים את הרגשות אנושייםואת כלהצחיחות של הארץ שהם חיים בו. עכשיו קראת את שירהחלום של קלאריס ליספקטור :

"חלום על מה שאתה רוצה.
להיות מה שאתה רוצה להיות,
כי יש לך חיים רק פעם אחת
ורק אם יש לו סיכוי
לעשות את מה שאנחנו רוצים.

היה לי מספיק כדי לגרום לך אושר מתוק.
קשיים כדי להפוך אותו חזק יותר .
עצב האנושי לעשות אותה.
ומספיק מקווה לעשות אותך מאושר .

לאנשים המאושרים ביותר אין להם את הדברים הטובים ביותר .
הם יודעים איך לעשות את הטוב ביותר של הזדמנויות המופיעות בנתיבים שלהם.
אושר נראה מי להתאבל .
למי שנפגע .
למי שתמיד מחפשים ומנסים .
ועבור אלה שמכירים בחשיבות של אנשים שעוברים את חייהם. "

חיבוק גדול.


חבר,



פאביו לואיס Stoer

No comments: