O BLOG

BUSQUEI MUITO TEMPO, SABER O QUE QUERO E O QUE NÃO QUERO, O QUE GOSTO E O QUE NÃO GOSTO, O QUE ME FAZ BEM E O QUE ME FAZ MAL.
AGORA, QUERO DIVIDIR TUDO ISSO, POIS, SINTO ALEGRIA, E ESTA ATITUDE, ME REALIZA DE UMA FORMA QUE NÃO CONSIGO EXPLICAR.
ENTÃO, AGRADEÇO A OPORTUNIDADE DE PODER DIVIDIR ISSO COM TODOS QUE CHEGAM ATÉ ESTE ESPAÇO, MINHA CASA, MEU CANTO, QUE SOMENTE EU TENHO A CHAVE DA PORTA DA ENTRADA, E SEMPRE A DEIXO ABERTA.

SOUGHT LONG, KNOW WHAT I WANT AND DO NOT WANT TO KNOW WHAT, KNOW WHAT I LIKE AND DO NOT LIKE TO KNOW WHAT, KNOW WHAT MAKES ME ILL AND KNOW WHAT MAKES ME WELL.

AND NOW DISCOVERED THAT DIVIDE ALL THIS, GIVE ME JOY, AND SO ME IN A WAY THAT MAKES

COULD NOT EXPLAIN.

SO THANK THE OPPORTUNITY TO SHARE ALL THIS POWER TO ALL THAT COMES UP

THIS SPACE

געזוכט לאַנג, וויסן וואָס איך ווילן און טאָן נישט וועלן צו וויסן וואָס, וויסן וואָס איך ווי און טאָן ניט ווי צו וויסן וואָס, וויסן וואָס מאכט מיר קראַנק און וויסן וואָס מאכט מיר געזונט.

און איצט דיסקאַווערד אַז טיילן אַלע דעם, געבן מיר פרייד, און אַזוי מיר אין אַ וועג אַז מאכט קען ניט דערקלערן.

אַזוי אַ דאַנק די געלעגנהייט צו טיילן אַלע דעם מאַכט צו אַלע אַז קומט צו דעם פּלאַץ.

Friday, November 1, 2013

מספרי 17,18

מספרי 17:1-13

וידבר יהוה אל משה לאמר :
דבר אל בני ישראל ,ואקח אותם במקללכל בית הראשי של כל נסיכיהם על פי בית אבתם , שנים עשר מוטות , ולכתוב עלשמו של כל אחד מהם על המוט שלו.
אבל ועשיתי לכתוב את שמו של אהרון עלהמוט של לוי : לכל ראש הבית של ההורים שלו יש לו במקל.
והדיבר הכניס לתוךאוהל מועד לפניעדותו , שבו אני אפגש איתך.
ורצונו את המוט שלהאדם שאני אבחר יפרח : ואני אפטור את הרחשים של בני ישראל נגדי, שבו הם ממלמלים נגדך.
דיבר , משה אל בני ישראל,וכל השרים שלהם נתנו לומוט כל אחד, לכל מקל נסיך אחד , על ידיבית אבותם עשר מוטות :והמוט של אהרון היה ביניהם.
ומשה הניח את המוטות לפני יהוהבמשכןהעדות.
כך קרה שעלמשה מחר נכנס למשכנו של העד , והנה, את המוט של אהרוןלביתו של לוי, פרחה, משום שצמח והופק על פריחה ,והניב יורה שקדים.
ומשה הוציא את כל מוטותמלפנייהוה אל כל בני ישראל : והם הסתכלו, וייקחו איש מטו .
ויאמר יהוה אל משה , יביא מטה אהרון שוב לפניעדותו , להיות כל הזמןלאסימון נגד המורדים , ולכן די לוקחים כן תעשו משם המלמולים שלהם ממני,שהם מתים שלא.
ומשה עשה זאת : כאשר צוה תהווה אותו , כן עשה.
אז בני ישראל תדבר אל משה לאמר , הנה, אנחנו מתים , אנחנו תאבדו , כולנו לגווע .
כל מי שמתקרב אלמשכןיהוה ימה : כי אנחנו נצרכים כל ?

מספרי 18:1-32


ויאמר יהוה אל אהרן , אתה ובניךובית אביך אתך תשא את עון המקדש :ואתה ובניך אתך תשאו את עוון הכהונה שלך.
ואתה shalt להביא עמך האח ,שבט לוי ,שבט של אביך , כי הם עלולים להיות הצטרפו אליך , ושר אליך : אבל אתה ובניך איתך תקבע שר לפני משכנו של העד .

ושמור משמרך , ולא יהיה לי אחראי על כל המשכן : רק שהם לא יקרבו את כלי הקדש ולא למזבח , כדי שלא ימותו , ולכן הם אוהבים אותך .
הם יצורפו אליך ,ויעשו את השירות של המשכןבכלעבודת המשכן :וזר לא יקרב אליכם .
ואתם תעשו את השירות של הקדשוהשירות של המזבח :שלא יהיו קצף יותר על בני ישראל .
ואני, הנה אני לקחתי את אחיכם הלוים מתוך בני ישראל ניתנים לך במתנה עבור ה ', כדי לשרתבאוהל המועד .
אבל אתה ובניך איתך תשמרו למשרדו של הכומר שלך לכל דבר המזבח, ואת כל אשר בתוךהצעיף,ותעבדון : אני נתתי לך את המתנה שלך השרים כהונהוהזרשיבואו קרוב תמותו .
ויאמר יהוה אל אהרן , הנה נתתי לךאת משמרתיתרומת הנפקות של כל הדברים המקודשים של בני ישראל :למשחהשנתתי לךולבניך על ידיחוק לנצח.
זה לך יהיה שלהאש הקדושה ביותר, את כל ההיצע שלהם עם כל היצע המזון שלה , ועם כל הכפרה על חטא שלו , ועם כל הכפרה שלו לאשמה, אני מגיש , יהיה קדוש ביותר עבורךועבורך בנים .
כן יעשה המקום הקדוש ביותר אתה אוכל את זה , כל זכר תאכל אותו יהיה קדוש לך .
וזו היא נפשך :תרומת מתנם , עם כל מנחות הגל של בני ישראל , אליך , בניך ובנותיך איתך , יש לינתנו להם בחוקלאי פעם : כל אחד ואחדשהוא נקיבביתך אותם לאכול.
כל הטוב שלהשמן,ואת כל הטוב ביותר שלהיין ושלהתבואה, את הביכורים שלהםשהם נותניםלאלוהים, יש לינתנו לך .
את פירות הראשונים של כל מה שהוא בארץ , שבו הם יביאו ליהוה , לך יהיו , כל אחד כי הוא נקיבביתך יאכל .
כל חרם בישראל לך יהיה.
כל פטר הרחם ,וכל הבשר , שהם מביאים ליהוה , גברים וחיות, לך יהיו : אף על פי כן בכור גברים לפדות ,ובכור הבהמה הטמאה תפדה אתו .
אלה שיש לגאול לפדות ,גיל חודש , על פי הערכת השווי שלך,לחמישה שקלים של כסף , בשקל הקדש , שהוא התולדה עשרים .
אבל בכורשור או בכור כשב או בכור עז, לא תפדה , קדושים הם ; מפזרים את דמם על המזבחולשרוף השומן שלהםלהנפקה על ידי אש שלמתוק להתענג ליהוה.
ואת הבשר שלהםלך יהיה ,כשד שלהתנופה ,והכתף הימנית הוא נפשך .
כל הצעות התרומה של הדברים הקדושים, שבו הילדים של הצעה של ישראל ליהוה , לינתנו לך , ובניך והבנות עמך , על ידיחוק לעולם ; ברית עולם של מלח לפני יהוה היא אליך ולזרעך איתך.
ותאמר ה ' אל אהרן , ולא ירושהבארצם,ובעיצומו שלהם, יהיה לך שאתה לא חלק , אני חלקך ונחלתך בתוך בני ישראל.
והנה , בני הלוי נתתי כל מעשרבישראל לנחלה ,לשירות שלהםשהם משרתים,השירות שלאוהל מועד .
לא חייבים את בני ישראל מכאן ואילך יקרבואוהל מועד , כדי שלא ייקחו את החטא ולמות.
אבל הלוים לבצע את השירות שלאוהל מועד , והם ישאו עונם , על ידיחוק לדרתיכם לנצח,ובין בני ישראל שאין להם ירושה,
אבל את המעשר של בני ישראל , שהם מציעים לה 'בהנפקה , נתן ללויםלנחלה , כי אמר להם , בין בני ישראל אין להם ירושה.
וידבר יהוה אל משה לאמר ,
לדבר כך אל הלוים , ואמר אלהם , : כאשר את המעשר של בני ישראל , שנתתי לך מהם בנחלתכם , להציע להםהצעת תרומה ליהוה , את המעשרמהמעשר .
ואתה אומר לעצמך שלך יהיה תרומת הצעה, כתבואה מןהגורןוכמלאות של הגת .
אז גם תציעלקרבן ליהוה כל המעשרות שלך, שבו אתם מקבלים מהילדים בישראל , ואתם נותנים להם את תרומתו של יהוה קורבןלאהרוןהכהן .
מכל המתנות שלך אתה תקריב כל קרבן תרומתיהוה מכולםהטובים ביותר , ואפילוהחלק המקודש.
תגיד להם שבגלל אייס : כאשר מציעים את הטוב ביותר שלהם, כפי שחידוש שלהגורן ,וכטחנה החדשה, יהיה ללוי .
ואכלתי אותו בכל מקום , אתם וביתכם , זה הפרס שלךלשירות שלךבאוהל המועד .
אז יהיו אתם לא לחטואכשהנפתם את הטוב ביותר,ולא תחלל את קדשי בני ישראל , שמא אתם תמותו.


No comments: